Cinquante nuance de Grey. / Fifty shades of Grey.

By Auréline - 16:00





















FR : Bonjour à toute ! Aujourd'hui je vous retrouve avec un maquillage tout en nuances de gris. Valentin n’arrête pas de me bassiner avec Cinquante Nuances de Grey depuis qu'il l'a vu  ( ah bah
oui ! dès que c'est un peu hot monsieur est là ! ). Du coup je me suis dit que j'allais faire un maquillage tout en gris, je ne voulais pas faire le maquillage d'Anna Steele parce qu'il est extrêmement simple et que je voulais un maquillage plutôt soirée. Je vous laisse donc avec le tutoriel en images.


___________________________


ENHello everybody ! Today I find you with a make-up full of nuances of grey. Valentin doesn't stop boring me with Fifty Shades of Grey since he saw it (so yes! As soon as it's little hot sir is there!). Of the blow I said to myself that I was going to make a make-up everything in grey, I didn't want to make Anne Steele's make-up because it's extremely simple and because I wanted a make-up rather an evening. I thus leave you with the tutorial in images.



































































































Voila pour ce maquillage " Cinquante nuances de Grey ", j'espère qu'il vous à plu et je vous fait tout plein de bisous. 


Here is for this make-up " Fifty shades of Grey ", I hope that he you in pleased and I makes for you full of kisses.





  • Share:

You Might Also Like

2 commentaires